loading...
مخــــاطبــــ خــــاصــــ
شــــاهـین بازدید : 55 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

گل زیباییست پس دوستم دارد

ندارد . . .  چون هیچ وقت برایم گل نخرید

پر پرش می كنم گل را

دوست دارد مرا

دوست ندارد مرا

دوست

.

.

.

گل زیباییست پس دوستم دارد

ندارد . . .  چون هیچ وقت برایم گل نخرید

پر پرش می كنم گل را

دوست دارد مرا

دوست ندارد مرا

دوست دارد مرا

ندارد . . . اگر نه رهایم نمی كرد

دارد . . . اگر نداشت به سراغم نمی آمد

ندارد . . . چون از ابتدا قصدش رفتن بود

دارد . . . اگر قصد رفتن داشت چرا از ابتدا آمد ؟

ندارد . . . خودت خوب می دانی

دارد . . . چون جوابم را ندادی

ندارد . . . آمد كه بسوزاند دلت را !

دارد . . . اگر نداشت چكار به دلم داشت ؟

ندارد . . . دل سوزاندن عادتش بود !

ندارد . . . نوبتی هم باشد دوستت ندارد

دارد . . . چون دل به دل راه دارد

نداری، خودم را که نمی توانم گول بزنم...

دل به دل بیراهه دارد!!!!!!دارد . . .

ندارد . . .

دارد . . .

ندارد . . .

چه کنم با این همه گلبرگ بی پاسخ....!!!

چه کنم با این همه انتظار سرد

چه داشته باشد چه نداشته باشد مهم نیست

. . . به هر حال من دوستش دارم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    1 . شما به عشق تو نگاه اول اعتقاد دارید . . . ؟
    2 . آیا میدونید . . . ؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 744
  • بازدید کلی : 34,835