loading...
مخــــاطبــــ خــــاصــــ
شــــاهـین بازدید : 52 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

ما در عصر احتمال به سر می بریم

در عصر شک و شاید

در عصر پیش بینی وضع هوا

از هر طرف که باد بیاید

.

.

.

ما در عصر احتمال به سر می بریم

در عصر شک و شاید

در عصر پیش بینی وضع هوا

از هر طرف که باد بیاید

در عصر قاطعیت تردید

عصر جدید

عصری که هیچ اصلی

جز اصل احتمال، یقینی نیست

اما من

بی نام تو

حتی

یک لحظه احتمال ندارم

چشمان تو

عین الیقین من

قطعیت نگاه تو

دین من است

من از تو ناگزیرم

من . . . بی نام نا گزیر تو می میرم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    1 . شما به عشق تو نگاه اول اعتقاد دارید . . . ؟
    2 . آیا میدونید . . . ؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 708
  • بازدید کلی : 34,799